ODPOVĚĎ:
Stačí vyplnit buď náš rezervační formulář, nebo zavolat na naše kontaktní telefonní číslo. Při elektronické objednávce se Vám vždy zpětně telefonicky ozveme a telefonicky si potvrdíme objednávku... Zobrazit celou odpověď
ODPOVĚĎ:
Každý filtr opravdu vyčistit nedokážeme, proto před každým čištěním provádíme důkladnou diagnostiku filtru a hledáme možná poškození filtru... Zobrazit celou odpověď
ODPOVĚĎ:
Jsme schopni Vám nabídnout filtr nový, případně samotnou keramiku filtru. Tyto případy řešíme vždy individuálně na základě typu poškozeného filtru.
ODPOVĚĎ:
Samotné čištění trvá zhruba dvě hodiny (běžné osobní vozidlo). Filtr Vám tedy můžeme vyčistit na počkání. Při využití přepravců dokážeme filtr odeslat ve stejný den, kdy je nám filtr na čištění doručen... Zobrazit celou odpověď
ODPOVĚĎ:
Za kvalitou naší práce si stojíme a poskytujeme za ni plnou záruku. Filtr je na základě TUV certifikované čistící linky průchozí vždy na 98%, vše je také potvrzeno protokolem o čištění... Zobrazit celou odpověď
ODPOVĚĎ:
Ano, v případě zájmu Vám umíme dodat naše služby komplexně přímo v našem vlastním autoservisu. Stačí si pouze objednat termín opravy a následně Vaše auto vyzvednout... Zobrazit celou odpověď
ODPOVĚĎ:
Ano, většinou je katalyzátor v jednom obalu spolu s DPF a tím pádem k vyčištění dojde vždy. Pokud je katalyzátor samostatně, vyčistíme jej také. Váš opravce by měl vždy také ověřit, zda-li katalyzátor funguje správně. Jeho nesprávná funkce může zapříčinit zanesení DPF filtru.
ODPOVĚĎ:
Ano, každý filtr je před čištěním podroben diagnostice, následně jsou na filtru za pomocí čistící linky změřeny hodnoty protitlaku před čištěním a následně po vyčištění filtru. Všechny tyto hodnoty máme pro každý filtr zdokumentovány a vy následně obdržíte PROTOKOL O VYČIŠTĚNÍ FILTRU a veškerou námi pořízenou dokumentaci (jak fotodokumentaci, tak videodokumentaci z čištění)
ODPOVĚĎ:
Občas se v praxi setkáváme s názorem, že jedinou vhodnou metodou je filtr rozřezat a následně čistit. Námi provozovaná linka prošla certifikací TUV Nord, kdy byla potvrzena 98% účinnost čištění... Zobrazit celou odpověď
ODPOVĚĎ:
Pro zákazníky, kde bohužel již čištění nepřichází v úvahu (filtr neprojde vstupní diagnostikou) nabízíme možnost dodání filtru nového. Ceny jsou vždy stanoveny podle typu konkrétního poškozeného filtru.
Parneři:
tvorba stránek